S našimi službami je spokojných 98% návštevníkov

S našimi službami je spokojných 98% návštevníkov

Prieskum spokojnosti návštevníkov trenčianskej knižnice bol realizovaný v mesiacoch november a december 2021. Prostredníctvom dotazníka spokojnosti používateľov Verejnej knižnice Michala Rešetku v Trenčíne (VKMR) sa online prieskumu zúčastnilo 33 respondentov vo veku 16 a viac rokov. Ďakujeme za váš čas a názor.

Podľa získaných dát ponuku kníh a iných dokumentov považuje 52% čitateľov za veľmi dobrú, 36% za dobrú. S otváracími hodinami bolo spokojných 91% návštevníkov, pričom 58% ich hodnotilo ako veľmi dobré. Podotýkame, že v sledovanom období prevádzku knižnice obmedzovali protipandemické opatrenia. Od 19. januára sme sprístupnili voľný výber kníh a od 7. februára sme verejnosti k dispozícii v pôvodných otváracích hodinách.

S priestormi knižnice vyjadrilo celkovú spokojnosť 75% opýtaných. Webová stránka (www.vkmr.sk) bola pre 33% respondentov z hľadiska hľadania a poskytovania informácií veľmi dobrá, pre 27% dobrá a 27% primeraná. Služby VKMR označilo 52% účastníkov prieskumu za veľmi dobré, 46% za dobré.

Vážení čitatelia, v záujme skvalitnenia poskytovaných služieb si vás dovoľujeme požiadať o priebežnú spätnú väzbu a stručné zhodnotenie vašich skúseností z návštevy našej knižnice.

Do dotazníka spokojnosti používateľov Verejnej knižnice Michala Rešetku v Trenčíne budete presmerovaný/á po kliknutí na samostatný banner pod textom alebo v pravom paneli tohto webu.

Dotazník spokojnosti používateľov VKMR